FAQ

Do you have questions about products or your order? Check out our answers to frequently asked questions.

Wysyłka i dostawa

Wysyłka i dostawa

Dostawy są realizowane w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności. Towar wysyłany jest na terenie Polski za pośrednictwem następujących przewoźników:

Paczkomaty Inpost- 11 zł, DPD- płatne z góry 15 zł, DPD- 19,90 zł płatne przy odbiorze. 

Darmowa dostawa na terenie Polski obowiązuje przy zamówieniu powyżej 119 zł.

Wysyłka za granicę realizowana jest za pośrednictwem firmy DPD lub Poczty Polskiej jako przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa.

Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów. Zalecamy zakup kilku produktów w jednym koszyku, by uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień, dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.

Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.
Standardowo paczka zaklejona jest firmową taśmą z naszym logo.
Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu.

Nieodebrana paczka

W przypadku nieodebrania zamówienia, prosimy o kontakt: [email protected]

Zwrot towaru i reklamacje

Jak złożyć reklamację?
  • Wada produktu - bardzo prosimy o kontakt z naszym działem reklamacji: [email protected]
  • Uszkodzenie w transporcie - bardzo prosimy o przesłanie zgłoszenia uszkodzenia wraz z dokumentem sprzedaży (paragon/ faktura) na adres: [email protected] 

Inne

Jak nawiązać współpracę influencerską z Farmoną?

W przypadku chęci nawiązania współpracy z firmą Farmona, prosimy o kontakt pod adresem: [email protected] 

Jak uaktywnić na swoim koncie kartę dużej rodziny

KARTA DUŻEJ RODZINY
Wspieramy duże rodziny, bo duże jest piękne! Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona dołączyła do programu "Karta Dużej Rodziny". Jej posiadacze uprawnieni są do 10% zniżki w naszym sklepie internetowym. 

W celu aktywacji karty na swoim koncie użytkownika w sklepie online należy skontaktować się z obsługą sklepu:

1. Zarejestrować konto w sklepie: Link

2. Przesłać zdjęcie lub skan karty na e-mail: [email protected].

Po akceptacji konto zostanie uprawnione do 10% zniżki na zakupy.